Pilota de tela (referencia patró gratuït)/ Pelota de tela (referncia patrón gratuito)

Feia temps que tenia ullada la pilota de tela de Mi rincón de mariposas, em semblava un regal perfecte pels infants! I aprofitant l’aniversari del nebot vaig cosir-ne una amb tela verda com impermeable i tela blanca de llençol. A nivell general ja fa patxoca però va ser llarga de fer, i això que és molt senzilla! Primer trobar una estona a la nit per cosir-la (darrerament no en tinc oportunitat), buscar les teles i, finalment, cosir-les. La màquina de cosir em va boicotejar i vaig acabar cosint la darrera costura a mà… ai!
Pel meu gust és un pèl massa gran (el primer globus que vaig posar-hi el vaig petar!) i, amb el globus a dins, queda boteruda. La propera que faci serà més petita, segur que repeteixo!

Hacía tiempo que tenía el ojo puesto en la pelota de tela de Mi rincón de mariposas, me parecía un regalo perfecto para los niños! Y aprovechando el aniversario del sobrino cosí una con tela verde como de impermeable y tela blanca de sábana. A nivel general ya tiene buena pinta pero fue larga de hacer, y eso que es muy sencilla! Primero encontrar un rato por la noche para coserla (últimamente no tengo oportunidad), buscar las telas y, finalmente, coserlas. La máquina de coser me boicoteó y acabé haciendo la última costura a mano … ay!
Para mi gusto es demasiado grande (el primer globo que le puse estalló!) y, con el globo dentro, queda abultada. La próxima que haga será más pequeña, seguro que repeteixo!

 

pilota tela costures Petit taller de costura
pilota tela Petit taller de costurapilota tela plegada Petit taller de costura

Deixa un comentari

