Pitet per les babes (patró i tutorial)/ Babero pequeño (patrón y tutorial)

El pitet per les babes, o també anomenat “atrapa babes” per una bona amiga, és ideal pels nadons petitons (jo diria que la millor edat és cap als 6-8 mesos) i també a l’hivern, ja que fa de pitet i a més els protegeix el coll. Quan vam veure el primer, ara fa un any i mig, de seguida vam tenir ganes de fer-ne un i amb aquesta tela va quedar molt divertit i actual!  I, curiosament, en el seu moment la petitona no se’l va voler posar però ara, quan l’hem tret del fons de l’armari, li ha agradat i un dia fins i tot se’l va posar per anar a l’escola bressol!

Com que és molt fàcil, ens hem animat a posar-vos el PATRÓ (DESCARREGAR AQUÍ) que hem fet servir nosaltres. Com es fa?

Material:
Una tela bonica
Un tros de ris
Velcro

Com el fem?

Copiem el patró a la tela bonica, doblegant per la línia de punts i deixant un marge de costura. Fem el mateix amb el ris.
Posem la cara bona de la tela encarada amb el ris, aguantem amb agulles i cosim a màquina amb el punt normal deixant un forat. Fem un zigzag a tot el volt per assegurar les teles i perquè el ris no es desfili, deixant el mateix forat que abans.
Pel forat girem la tela, assegurem amb una agulla i cosim un repunt a tot el volt, perquè quedi més planer i així tancar el forat.
Tallem un tros de velcro i el cosim a les puntes.
I ja tenim el pitet enllestit!

Què us ha semblat? Senzill? Si teniu alguna consulta deixeu-nos un comentari!
Aprofitem per desitjar-vos molt bones festes de Nadal!

El babero para las babas , o también llamado ” atrapa babas ” según una buena amiga , es ideal para los bebés pequeños ( yo diría que la mejor edad es hacia los 6-8 meses ) y también en invierno , ya que hace de babero y además les protege el cuello . Cuando vimos el primero, hace un año y medio , enseguida tuvimos ganas de hacer uno y con esta tela quedó muy divertido y actual ! Y, curiosamente , en su momento la pequeñita no se lo quiso poner pero ahora , cuando lo hemos sacado del fondo del armario , le ha gustado y un día incluso se le puso para ir al guardería !

Como es muy fácil, nos hemos animado a poner el PATRÓN (DESCARGAR AQUÍ) que hemos utilizado nosotros. ¿Cómo se hace ?

material :
Una tela bonita
Un trozo de rizo
Velcro
Como lo hacemos ?

Copiamos el patrón en la tela bonita, doblando por la línea de puntos y dejando un margen de costura . Hacemos lo mismo con el rizo.
Ponemos la cara buena de la tela encarada con el rizo, aguantamos con agujas y cosemos a máquina con el punto normal dejando un agujero. Hacemos un zigzag en todo el contorno para asegurar las telas y porque el rizo no se desfile, dejando el mismo agujero que antes.
Por el agujero giramos la tela, aseguramos con una aguja y cosemos un repunte en todo el contorno, para que quede más llano y así cerrar el agujero .
Cortamos un trozo de velcro y lo cosemos en las puntas.
Y ya tenemos el babero listo!

¿Qué os ha parecido? Sencillo? Si tenéis alguna consulta dejadnos un comentario !
Aprovechamos para desearos unas felices fiestas de Navidad!

atrapa babes Petit taller de costura atrapa babes desplegat Petit taller de costura atrapa babes detallPetit taller de costura

Advertisements

4 comments

  1. Que xulo!!
    em va genial aquest patró perquè en volia fer uns per regalar però el meu fill mai n’ha fet servir i no sabia d’on treure les mides 🙂

Deixa un comentari

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )