Samarreta lila/ Camiseta lila

 

 

Seguim en “mode samarreta ON“! Ara una samarreta amb tela de punt lila comprada a una botiga de teles marroquines a Salt al preu d’1€/metre. El patró és de la revista Burda Style  8/10 i ens el guardarem per repetir-lo amb altres teles, ja que és molt còmode i s’ajusta bé. Potser en farem alguna més però amb negre, que així sigui molt combinable. Us n’heu fet alguna? Algun patró que ens recomaneu?

Seguimos en “modo camiseta ON“! Ahora una camiseta con tela de punto lila comprada en una tienda de telas marroquíes en Salt al precio de 1 € / metro. El patrón es de la revista Burda Style 8/10 y nos lo guardaremos para repetirlo con otras telas, ya que es muy cómodo y se ajusta bien. Quizás haremos alguna más pero con negro, que así sea muy combinable. Os habéis hecho alguna? Algún patrón que nos recomendáis?

 

samarreta lila Petit taller de costura

Anuncis

5 comments

  1. M’encanta!! Ahir mateix me’n vaig endur un metre d’un altre color!!

  2. és molt xula! m’agraden molt els bàsics. Jo encara no m’he cap samarreta, és una assignatura pendent.
    I la tela és lowcost total! jo ja estava contenta d’haver-les trobat a 2€/m!! enhorabona!

  3. Retroenllaç: Calcetes MsMSW/ Braguitas MsMSW | Petit taller de costura

Deixa un comentari

