Mamas & Crafts: Entrevista a Amaika de cortocosoymelopongo

Estrenem el setembre amb una nova entrevista de la sèrie Mamas & Crafts presentant-vos a l’Amaika de cortocosoymelopongo!

Empezamos septiembre con una nueva entrevista de la serie Mamas & Crafts con Amaika de cortocosoymelopongo!

SAmaika_cortocosoymelopongoóc l’Amaika
Tinc el blog Cortocosoymelopongo  http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/
Any de naixement dels meus fills: 2008 i 2010
Any en què vaig crear el blog: 2012
Ritme d’actualització: 2 vegades per setmana
Temàtiques que tracto en el blog: Costura i una mica de ganxet.

Soy Amaika
Tengo el blog Cortocosoymelopongo  http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/
Año de nacimiento de mis hijos: 2008 y 2010

Año de creación del blog: 2012
Ritmo de actualización: 2 veces por semana
Temáticas que trato en mi blog: costura y un poco de ganchillo

Què et va empènyer a crear el blog?
Quan vaig començar a cosir volia ensenyar el que anava aprenent, gairebé tenia un blog “privat” amb amics i família, a banda d’això, com que em vaig apuntar a uns quants “Cosemos juntas” (CC) em venia de gust explicar les meves bones experiències i “Amaikadas” –

Qué te empujó a crear el blog?
Cuando empecé a coser quería enseñar lo que iba aprendiendo, casi tenía un “blog privado” con amigos y familia, además de esto como me apunté a unos cuantos “Cosemos juntas” (CC) me apetecía explicar mis buenas experiencias y “Amaikadas”-

Mi primer tutorial

Com ho compagines amb la maternitat? Quan tens temps per escriure?
Aprofito per cosir i publicar entrades quan els meus fills dormen, per això a l’estiu se m’està fent més complicat i no publico tant … portem un altre horari.

Cómo lo compaginas con la maternidad? Cuando tienes tiempo para escribir?
Aprovecho para coser y publicar entradas cuando mis hijos duermen, por eso en verano se me está haciendo más complicado y no publico tanto… llevamos otro horario.

En quins CC i altres trobades web participes?
Al següent link, apareixen tots els CC en què he participat, els patrons que he provat, la meva participació en el Recycling Friday de Mimaramundo, etc:
http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/p/blog-page_6.html

En qué CC y otros encuentros web participas?
En el siguiente link, aparecen todos los CC en los que he participado, los patrones que he testado, mi participación en el Recycling Friday de Mimaramundo, etc:
http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/p/blog-page_6.html

Pantalón 123 de Naii del que fui tester

Quina és la peça que més t’ha agradat cosir?
No sabria decantar-me per una peça en concret … m’encanta l’estil de Naii, les seves explicacions són excepcionals i tots els acabats queden a la perfecció. D’aquest estiu, m’ha agradat molt cosir el Summer Maxi dress de Hedi & Finn:
http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/2013/08/summer-maxi-dress-from-heidi-finn.html.

Cual es la pieza que más te ha gustado coser?
No sabría decantarme por una pieza en concreto… me encanta el estilo de Naii, sus explicaciones son excepcionales y todos los acabados quedan a la perfección. De este verano, me ha gustado mucho coser el Summer  Maxi dress de Hedi&Finn:  http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/2013/08/summer-maxi-dress-from-heidi-finn.html.

Quins blogs t’inspiren?
No sabria dir-ne en concret … vaig començar a cosir pel blog d’Inma de Paramipequeconamor i gràcies a ella vaig conèixer a Mi Rincón de Mariposas, Diario de Naii, La Pantigana (em va fer molta gràcia veure una foto del seu gos Nit perquè s’assemblava molt a la meva i al fill d’aquesta), Pandielleando … després t’adones que tenen una relació molt especial entre elles.

La primera mochila que hice cuando empecé a coser

Qué blogs te inspiran?
No sabría decir en concreto… comencé a coser por el blog de Inma de Paramipequeconamor y gracias a ella conocí a Mi Rincón de Mariposas, Diario de Naii, La Pantigana (me hizo mucha gracia ver una foto de su perro Nit porque se parecía mucho a la mía y al hijo de ésta), Pandielleando… luego te das cuenta de que tienen una relación muy especial entre ellas.

Ens expliques on compres els materials de costura?
Botigues físiques: Petatxo de Pamplona, El Peso de Pamplona, Textil Hogar a Noain.
Botigues on line: telas.es (aquí vaig tenir una mala experiència en la meva primera compra, ja que van trigar moltíssim en enviar les teles, però en la segona compra que he fet la resposta ha estat genial) i La Pantigana Shop.

Nos cuentas donde compras los materiales de costura?
Tiendas físicas: Petatxo de Pamplona, El Peso de Pamplona, Textil Hogar en Noain.
Tiendas on line: telas.es (aquí tuve una mala experiencia en mi primera compra ya que tardaron muchísimo en enviarme las telas,pero en la segunda compra que he hecho la respuesta ha sido genial) i La Pantigana Shop.  

Anuncis

7 comments

  1. Gracias por contar conmigo!!
    Un abrazo.

  2. És molt divertida l’Amaika!

  3. ♥♥♥ esa Amaika ♥♥♥ Cuantas cosas tenemos en común aparte de la costura! viviendo y aprendiendo 😀

  4. mome

    Com m’agradaria saber cosir com totes elles!

  5. Retroenllaç: El més llegit del 2013 i propòsits pel 2014/ Lo más leído del 2013 y propósitos para el 2014 | Petit taller de costura

  6. qué gracia!! acabo de darme cuenta de que os di mal el dato de creación del blog!! jajaja!! fue 2013!

Deixa un comentari

