Mamas & Crafts: Entrevista Kuka and Bubu

Continuem amb la sèrie d’entrevistes Mamas & Crafts! Després d’estrenar-la amb la Júlia de Fent Pensant Dient, ara us presentem a l’Íngrid del blog Kuka and Bubu, endavant!

Continuamos con la serie de entrevistas Mamas & Crafts! Después de estrenarla con Júlia de Fent Pensant Dient, ahora os presentamos el Íngrid del blog Kuka and Bubu, adelante!

kukafera

Sóc l’Íngrid
Tinc el blog http://kukaandbubu.blogspot.com/
Any de naixement dels meus fills: 2012
Any en què vaig crear el blog: 2013
Ritme d’actualització: setmanal
Temàtiques que tracto: costura
Idiomes: anglès i castellà

Soy Íngrid
Tengo el blog http://kukaandbubu.blogspot.com/
Año de nacimiento de mis hijos: 2012

Año en que creé el blog: 2013
Ritmo de actualización: semanal
Temáticas que trato en el blog: costura
Idiomas: inglés i castellano

Què et va motivar a començar un blog?
Un parell de persones em van preguntar si tenia blog quan els vaig dir que cosia, va ser quan vaig començar a donar voltes a aquesta possibilitat. També em vaig adonar que d’aquesta manera m’obligaria a cosir, que sinó mai es troba l’estona, i és una pena.

Qué te motivó a empezar un blog?
Un par de personas me preguntaron si tenía blog cuando les dije que cosía. Entonces empecé a dar vueltas a esta posibilidad. También me di cuenta de que de esta manera me obligaría a coser, que sino una nunca encuentra el momento, y es una pena.

01 ram -maCom compagines ser mare, professora d’alemany, crear i mantenir un blog?
Per començar només treballo mitja jornada, que ja et deixa bastant temps lliure. De cap manera volia que escriure un blog em tragués hores d’estar amb la meva filla (que no va a la guarderia), així que aprofito cada migdiada que fa i quan se’n va a dormir aviat.

Me n’he adonat que realment un troba el temps quan li interessa alguna cosa, i que molt sovint el perdem amb tonteries. Per exemple, he deixat de veure tele i ens hem organitzat millor amb la distribució de feines de la casa, només amb això ja guanyes hores a la setmana!!

Como compaginas ser madre, profesora de alemán, crear y mantener un blog?
Para empezar trabajo solamente media jornada, que ya te deja bastante tiempo libre. De ninguna manera quería que escribir un blog me quitara horas de estar con mi hija (que no va a la guardería), así que aprovecho cada siesta que hace y cuando se va a dormir temprano.

Me he dado cuenta de que realmente uno encuentra el tiempo cuando le interesa mucho una cosa, y que muchas veces lo perdemos en tonterías. Por ejemplo, he dejado de ver tele y nos hemos organizado mejor con la distribución de tareas de casa, ¡¡sólo con esto se ganan horas a la semana!!

charles pants 00En quines trobades virtuals per cosir t’agrada participar (sewalong, CC, etc)? De quins blogs?
Fa poquet que m’he estrenat en un “sewalong” (de la belga Marte Lambin, de “Compagnie M.”) per fer uns pantalons per la nena, em feia por no poder acabar la feina en els terminis proposats, però com tot, es tracta d’organitzar-se. Ara m’he apuntat a un “cose conmigo” de “Mi rincón de mariposas”, aquest cop em faré uns shorts per mi!
A vegades m’agradaria que aquestes trobades no fossin tan “virtuals” (envejo les noies del TM en aquest sentit), però per la distància amb moltes altres blogueres o per la organització familiar sé que seria molt difícil coincidir!

En qué encuentros virtuales te gusta participar (sewalong, CC, etc)? De qué blogs?
Hace poco me he estrenado en un “sewalong” (de la belga Marte Lambin, de “Compagnie M.”) para hacer unos pantalones para mi nena. Me daba miedo no poder acabar el trabajo en las fechas propuestas, pero como todo, se trata de organizarse. Ahora me he apuntado a un “cose conmigo” de “Mi rincón de mariposas”, ¡esta vez me haré unos shorts para mí!

A veces me gustaría que estos encuentros no fueran tan “virtuales” (envidio las chicas del TM en este sentido), pero la distancia con las otras blogueras o por la organización familiar sé que sería muy difícil coincidir.


Què és el que t’agrada més cosir? Per a qui?
Bàsicament cuso per la meva nena, robeta o joguines, que també m’agraden molt. Abans de tenir-la ja havia fet algunes cosetes pels meus nebots (unes titelles que encara he d’ensenyar, i els quiet books) o per alguna amiga. Coses que he fet per mi han estat més aviat “arreglos” o afegir detalls a la roba comprada, però ara tinc un parell de projectes en ment que seran per mi.

¿Qué es lo que más te gusta coser? Para quién?
Básicamente coso para mi niña, ropita o juguetes, que también me gustan mucho. Antes de tenerla ya había hecho algunas cosillas para mis sobrinos (unas marionetas que aún tengo que enseñar, y los quiet books) o para alguna amiga. Cosas que he hecho para mí, han sido más bien arreglos o añadir detalles a la ropa comprada, pero ahora tengo un par de proyectos en mente que serán para mí!!

dolls 01

Recomana’ns alguns dels blogs que segueixes:
Segueixo molts blogs naturalment de costura, de totes bandes, nacionals, angloparlants i molts alemanys també.
M’agraden els que ofereixen patrons gratuïts i tutorials o organitzen “cus amb mi”, com ara “Naii”, “Mi rincón de mariposas”, “Rojo ababol” o “Compagnie M.” (amb perdó perquè segur que me’n deixo moltes). Molt útil és el de l’alemanya Anke: “FIne und NAlu”, perquè recopila patrons i tutorials gratis.

Després m’encanten les noies de la terra (doneu-vos totes per al·ludides!), que fan/feu més aviat accessoris, però que són moníssims i m’inspiren molt, aquí no poso noms, perquè serien masses!!
A part de la temàtica “costuril”, també sóc assídua del “Som la llet” de l’Alba Padró, molt i molt recomanable sobre temes de lactància.

Recomiéndanos algunos de los blogs que sigues:
Sigo muchos blogs naturalmente de costura, de todas partes, nacionales, angloparlantes y muchos alemanes también.
Me gustan los que ofrecen patrones gratis y tutoriales o organizan “cose conmigo”, como “Naii”, “Mi rincón de mariposas”, “Rojo ababol” o “Compagnie M.” (con perdón porque seguro que me dejo muchas). Muy útil es el de la alemana Anke: “FIne und NAlu”, porque recopila patrones y tutoriales gratis.

Después me encantan las chicas de la tierra, que hacen más bien accesorios, pero que son monísimos y me inspiran mucho, aquí no pongo nombres, ¡porque serían demasiados!
A parte de la temática “costuril”, también soy asidua del “Som la llet” de Alba Padró, muy y muy recomendable sobre temas de lactancia.

7 comments

  1. He tingut la sort de conèixer a l’Ingrid en persona i puc dir que és una noia molt maca, dolça i agradable! Molt bona elecció per a l’entrevista d’aquest mes!

  2. Gràcies noies!! És una idea molt bona això de les entrevistes! Així ens coneixerem totes una mica més!!

  3. que bé, no coneixia aquest blog! un més per seguir 🙂

  4. Íngrid estic d’acord amb tu sobre les trobades presencials/ virtuals… Ens ho hauriem de plantejar 😉
    Felicitats per l’entrevista tant a tu com a les organitzadores!

  5. OOOhhh! que serà difícil coincidir!! A principis d’agost encara deu ser més complicat, oi??

Deixa un comentari

